Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en krijg 10% korting *

Ontvang onze folderacties en blijf op de hoogte van nieuw assortiment, trends en extra voordeel
met ons uitgebreide nieuwsbrief. Pak je kans!

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken we cookies. Met de cookies volgen we jouw internetgedrag binnen onze website. Als je verdergaat op onze website gaan we er vanuit dat je dit goedvindt. Meer weten? Lees meer over ons cookiebeleid

Reviewbeleid

Dit reviewbeleid is voor het laatst aangepast op 7 juli 2022. 

Wie mogen er reviews schrijven op de website?
Het is voor Ranzijn tuin & dier van belang dat klanten hun mening kunnen geven. Daarom is er de mogelijkheid voor iedereen die bij Ranzijn tuin & dier een product heeft aangeschaft een review te schrijven.

Zijn alle reviews echt?
De reviews op ranzijn.nl zijn altijd echte reviews, geschreven door echte klanten van Ranzijn tuin & dier. Klanten van Ranzijn tuin & dier krijgen na een webshopaankoop een verzoek via Trusted Shops om een review te plaatsen, onder vermelding van het ordernummer, zodat wij zeker weten dat de reviews afkomstig zijn van echte klanten. Klanten die direct op de website een productreview schrijven, proberen wij altijd te matchen aan webshopbestellingen.

Hoe werken reviews?
Een review bij Ranzijn tuin & dier bestaat uit het aantal sterren (1 tot 5) en een omschrijving van je ervaring.

Krijg ik na aanschaf een aanvraag om een review te schrijven?
Na aanschaf krijg je binnen een week een mail van Trusted Shops met een aanvraag om een review te schrijven.

Wanneer is een review zichtbaar op de website?
Alle reviews worden eerst gecontroleerd en geverifieerd door een medewerker om te controleren of de review van een echte klant is. Na de keuring wordt de review geplaatst op de website, mits deze voldoet aan de voorwaarden zoals hieronder beschreven. Reviews die worden geplaatst naar aanleiding van een beoordelingsverzoek van Trusted Shops, zijn bij voorbaat geverifieerd en worden direct geplaatst.

Kan Ranzijn tuin & dier besluiten reviews niet te plaatsen?
Ranzijn tuin & dier plaatst in principe alle reviews. Er zijn een paar uitzonderingen waarbij wij vinden dat ze niet op onze website horen. Dit zijn reviews:

  • van mensen die geen klant zijn;
  • waarvan de klant het product waarover de review gaat niet heeft aangeschaft;
  • waarvan de klant heeft gevraagd om deze te verwijderen;
  • waarin privacygevoelige informatie staat over bijvoorbeeld klantgegevens, medische zaken of financiële situatie;
  • met grof taalgebruik, denk aan schelden of vloeken;
  • die niet in het Nederlands of Engels zijn geschreven;
  • die gaan over fraude;
  • over een ander tuincentrum of dierenspeciaalzaak gaan.

Kan ik een negatieve review over Ranzijn tuin & dier plaatsen?
Natuurlijk, hierdoor krijgen we betere inzichten om onze producten en dienstverlening te verbeteren. De ervaring leert dat wij in veel gevallen tot een oplossing kunnen komen.

Hoe behandelt Ranzijn tuin & dier negatieve reviews over producten?
Alle reviews worden op dezelfde manier behandeld en direct geplaatst. Indien wij een negatieve review ontvangen, zullen wij waar mogelijk contact opnemen met de klanten en samen met de klant te zoeken naar een oplossing zodat de klant ook een positieve ervaring met Ranzijn tuin & dier kan beleven.

Hoe worden de reviews gerangschikt?
De reviews op de website worden op chronologische volgorde weergegeven. Alle reviews worden van nieuw naar oud weergegeven.

Plaatst Ranzijn tuin & dier ook reviews tegen betaling of een beloning?
Op de website van Ranzijn tuin & dier worden geen reviews geplaatst waarbij de schrijver is betaald of is beloond.

Contactgegevens

Ranzijn tuin & dier B.V.
Omval 55
1812 NA Alkmaar

Telefoonnummer: 088 815 0150
E-mail: [email protected]

KvK: 37054954
Btw: NL008455843B01

{{ message }}