Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en krijg 10% korting *

Ontvang onze folderacties en blijf op de hoogte van nieuw assortiment, trends en extra voordeel
met ons uitgebreide nieuwsbrief. Pak je kans!

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken we cookies. Met de cookies volgen we jouw internetgedrag binnen onze website. Als je verdergaat op onze website gaan we er vanuit dat je dit goedvindt. Meer weten? Lees meer over ons cookiebeleid

Ranzijn klantenservice

Waarmee kunnen we je helpen?

Top 5 veelgestelde vragen

Bekijk alle veelgestelde vragen
Kan ik de folderacties online bestellen?

Een minimale selectie van onze folderacties kun je online bestellen. Voor het totale aanbod aan kortingen en acties ben je welkom in één van onze 15 winkels.

Naast deze folderacties hebben we in de webshop ook ‘Online voordeel’. Deze acties zijn alleen te verkrijgen in de webshop. Bekijk hier ons ‘Online voordeel’

Hoe kan ik een account aanmaken?

Wanneer je in de webshop wilt bestellen en je hebt nog geen Ranzijn tuin & dier-account, dan word je gevraagd een account aan te maken wanneer je jouw bestelling wilt gaan afrekenen. Ook kun je direct via onze webshop een account aan te maken door rechtsboven op 'Account' te klikken en zo de stappen te volgen.

Hoelang duurt het voordat ik een bestelling in huis heb?

Ranzijn tuin & dier bezorgt in heel Nederland. In Nederland geldt dat bestellingen op werkdagen voor 19.00 uur besteld, morgen al in huis zijn. Bestel je na 19.00, in het weekend of op feestdagen, dan wordt de bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden.

Voor sommige producten geldt een afwijkende levertijd. Dit staat dan aangegeven bij het product.

Bestellingen boven een bepaalde grootte of gewicht worden op een pallet verzonden en bezorgd. Hiervoor geldt een afwijkende levertijd. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je een e-mail over het afwijkende afleverproces. Daarna zal de vervoerder van de palletzending verder telefonisch contact met je opnemen voor een bezorgafspraak. Zorg daarom dat je jouw telefoonnummer invult tijdens het bestelproces.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kan je artikelen, in originele verpakking, kosteloos retourneren naar het antwoordnummer:

Ranzijn tuin & dier t.a.v. retour webshop Antwoordnummer 118 1800 VB Alkmaar

Uiteraard dien je het product wel in originele staat en onbeschadigde/ongeopende verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) te retourneren. Om redenen van gezondheidsbescherming kunnen medicijnen voor dieren niet worden geretourneerd, indien de verzegeling verbroken is.

Gebruik voor het retourneren het retourformulier dat je bij je bestelling hebt gekregen. Als je deze niet meer hebt, kan je het retourformulier downloaden. Vul alle velden in en zend het mee met de retournering.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Ranzijn tuin & dier niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gezonden producten. Vraag daarom op het PostNL servicepunt altijd om een verzendbewijs van PostNL en bewaar deze goed als bewijs van het terugsturen van de producten.

Na de melding van retourzending heb je 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen.

Kijk voor het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt op: www.postnl.nl/locatiewijzer. Zodra wij je bestelling retour hebben ontvangen, wordt dit per e-mail aan je bevestigd. Aan een retourzending via ons antwoordnummer zijn geen kosten verbonden.

Klantenservice - Winkels

Heb je vragen, opmerkingen of suggesties over een winkel of aangekocht artikel? Neem dan contact op met de betreffende winkel. Het telefoonnummer en de openingstijden zijn voor elke winkel anders.

Klantenservice - Dierenarts

Heb je vragen, opmerkingen of suggesties over een Dierenartsenpraktijk? Neem dan contact op met de betreffende Dierenartsenpraktijk. Het telefoonnummer en de openingstijden zijn voor iedere praktijk anders.

Klantenservice - Algemeen

Heb je vragen, opmerkingen of suggesties? De algemene klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen, van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur. Buiten de aangegeven openingstijden kunt u ons natuurlijk bereiken via het contact formulier. Wij pakken dit de eerstvolgende werkdag meteen op.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op

Staat je vraag er niet tussen? Dan kan je ons ook bereiken door het contactformulier in te vullen of door een e-mail te sturen naar [email protected].

Adres servicecentrum
Ranzijn tuin & dier BV
Omval 551812 NA Alkmaar
KVK-nummer: 37054954
BTW-nummer: NL008455843B01

Adres Logistiek Centrum
Poelweg 12
1424 PB, De Kwakel


{{ message }}